×
محمدرضا طالقانی سفیر افتخاری (بنیاد هنرمندان مهرآفرین) شد
اخبار

محمدرضا طالقانی سفیر افتخاری (بنیاد هنرمندان مهرآفرین) شد

سایز متن

رئیس سابق فدراسیون کشتی با حضور در «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» به عنوان سفیر افتخاری این نهاد منصوب شد.
.

به گزارش مدیر روابط عمومی «بنیاد هنرمندان مهرآفرین»، محمدرضا طالقانی پیشکسوت عرصه کشتی جدیدترین چهره شناخته شده‌ای است که با حضور در «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» در حضور تمامی اعضا به عنوان سفیر افتخاری این نهاد برگزیده شد.
.
طالقانی که در امور عام‌المنفعه و کمک به قشر مستمند ید طولایی دارد درباره حضور خود در این بنیاد گفت: بسیار خوشحالم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. بارها اعلام کرده‌ام در هر جایی که قرار باشد امری خدا پسندانه صورت پذیرد در هر زمانی از شبانه‌روز می‌توانید روی من حساب کنید. امیدوارم بتوانم در این راه برای هنرمندان کشورم که جزو سرمایه‌های این مرز و بوم هستند، قدمی هر چند کوچک بردارم.
.
وی افزود: در بین هنرمندان هم مانند عرصه ورزش افراد خیر بسیاری هستند که در امور عام‌المنفعه فعالیت‌های بسیاری انجام می‌دهند بدون اینکه کسی از فعالیت آنان خبری داشته باشد. متأسفانه مشکلات اقتصادی این روزها فشار فراوانی به مردم وارد کرده و وضعیت زندگی نیز روز به روز سخت‌تر می‌شود. در این میان برخی از هنرمندان هم که طی دو سال اخیر و با ورود این ویروس منحوس به کشور مقداری کم کارتر شده‌اند شرایط بغرنج‌تری دارند.
.
طالقانی در پایان گفت: امیدوارم با همت شما عزیزان در آینده‌ای نه چندان دور اقدامات خدا پسندانه‌ای برای این قشر عزیز صورت پذیرد و بتوانیم در کنار هم دل‌های بیشتری را شاد کنیم.
.
محمدرضا طالقانی در پایان این مراسم با دریافت لوح تقدیر به عنوان سفیر افتخاری «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» برگزیده شد.

 

برچسب ها :
نویسنده

بنیاد مهر آفرین

17 بهمن 1400

مطالب مشابه

جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای هنر